Bosch Coffee/Espresso maker

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Coffee/Espresso maker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Hilde Dubbeldam 09-05-2012
Geschreven voor: Bosch Coffee/Espresso maker

Koffie is goed van smaak en wat belangrijk is, deze is warm. Wel vaak schalen legen en schoonmaken en ontklalken. Ik weet niet of dit in vergelijking met andere machines meer of minder is. Orginele schoonmaak- en ontkalktabletten vrij prijzig. Na 4 jaar moet voor de eerste keer er een monteur bijkomen. Helaas maar 2 jaar garantie.

johnenmonique 01-04-2010
Geschreven voor: Bosch Coffee/Espresso maker

Ik heb dit apparaat nou ongeveer 5 weken in bezit en ben er zeer tevreden over. Het water reservoir is niet kleiner dan bij een normaal koffiezetapparaat en dat moet je regelmatig bijvullen of verversen maar dat komt ook absoluut de smaak van de koffie ten goede. Verder vind ik het een gebruiksvriendelijk apparaat als je hem eenmaal goed in hebt gesteld en zeker niet onbelangrijk het staat ook heel fraai in onze keuken.
Kortom als je ziet wat de andere inbouw espressoapparaten kosten vind ik dit een aanrader.

Rosani 16-05-2009
Geschreven voor: Bosch Coffee/Espresso maker

Ook wij hebben dit apparaat, maar ben er minder enthousiast over. Het water reservoir is veel te snel leeg, waardoor je constant aan het bijvullen is. Hij vraagt regelmatig om bonen terwijl hij helemaal afgevuld is. De schalen moeten regelmatig gebruik elke dag geleegd worden. Heb het idee dat ik elke dag wel wat moet doen voor ik koffie kan zetten. De Senseo is een stuk makkelijker.

De smaak is goed, maar als je 2 kopjes doet wordt de smaak minder sterk.

Voor deze prijs vind ik het een waardeloos ding.

nettie 27-05-2007
Geschreven voor: Bosch Coffee/Espresso maker

we hebben dit apparaat nu een kwartaal in bezit, en gebruiken het erg veel; ik heb in het begin veel geexperimenteerd, vooral met het schuimpijpje. Na een maand lukte het mij om precies het juiste schuim te krijgen, je moet het pijpje echt elke keer reinigen en daarna weer goed vastschroeven, ik deed dat eerst niet goed genoeg en het schuim was dus niet goed. Ze zeggen dat je met een muntje het zwarte kopje eraf moet schroeven, maar met de hand gaat dat beter, en is net zo goed voor het apparaat/pijpje. Ik ben er sowieso voorzichtig mee. De kleine espresso smaakt heerlijk, en de grote koffie verkeerd ook. Ik gebruik wel steeds hele lekkere bonen, uit speciale koffiewinkels, dat scheelt ook. Het is een lust voor smaak, en oog. Ik heb vandaag ook het ontkalkingsprogramma gedaan, verliep ook allemaal prima. Kortom: een topper!!